Takana toinen päivä aamupuuron voimalla. Lähtö kotoa klo 6:20 ja paluu 20:30. Jatkuva toiminta pitää näläntunteen loitolla yllättävän tehokkaasti, eikä tuntemuksia juuri ole. Ja villakalsarit vilufiilikset. Syömättömyyden piikkin voinee laittaa kastematoa heikomman keskittymiskyvyn ja eräänlaisen laamautumisen. Hämäläinen hitaus potenssiin kaksi?
Eilen nakkeja. Tänään puuroa ja kassillinen Fazerin leipää. Miksi kaikki haluaa antaa ruokaa silloin kun ei syö? Viksumman kollegani Muusan sanoin: You only see what you want to see...
Tunnustus - söin yhden leipäpalan kun olin illalla Itiksen Prismassa maistattamassa Nälkäpäiväleipää, Tämä tapahtui vahingossa heti siinä alussa. Tuore leipä tuoksuu varsin hyvälle. Miltä se sitten tuntuu kun jollain on ruokaa eikä itsellä ole. Ainakin se että itsellä on eikä toisella ole, tuntuu vähän pahalta. Kolmen Sepän Nälkäpäiväkeräyskeskuksessa katselin romaanimuoria joka kerjäsi siinä vieressä.
Tämä blogahdus sisältää tuotesijoittelua. Olen niin helppo.
#nälkäpäivähaaste
Eilen nakkeja. Tänään puuroa ja kassillinen Fazerin leipää. Miksi kaikki haluaa antaa ruokaa silloin kun ei syö? Viksumman kollegani Muusan sanoin: You only see what you want to see...
Tunnustus - söin yhden leipäpalan kun olin illalla Itiksen Prismassa maistattamassa Nälkäpäiväleipää, Tämä tapahtui vahingossa heti siinä alussa. Tuore leipä tuoksuu varsin hyvälle. Miltä se sitten tuntuu kun jollain on ruokaa eikä itsellä ole. Ainakin se että itsellä on eikä toisella ole, tuntuu vähän pahalta. Kolmen Sepän Nälkäpäiväkeräyskeskuksessa katselin romaanimuoria joka kerjäsi siinä vieressä.
Tämä blogahdus sisältää tuotesijoittelua. Olen niin helppo.
#nälkäpäivähaaste

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti