Nälkäpäiväkeräys on päättynyt. Kolme päivää. Kolme puuroaamiaista. 45 € Nälkäpäiväkeräykseen. Kiitos teille kaikki virtuaaliset ja IRL tukijoukot! Pistän homman nyt pakettiin taas vähän minttuteetä siemaillen.
Perusterve vankka ihminen ei normaaliolosuhteissa muutamasta pieniruokaisesta päivästä taivu eikä edes heilu. Tilanteen pitkittyessä varmasti taipuu. Kyllä nytkin jo reisilihas hieman vapisi jo polkupyörällä vintatessa. Mutta pikku päänsärkyä, vilutusta ja vatsan nipistelyä noteeraamatta ihmiskoe sujui varsin hyvin. Suosittelenko kaikille? No en, päättäkää itse haluatteko kokeilla.
Syömättömyys on tuntunut jopa näppärältä kiireisten ja pitkien Nälkäpäivätyöpäivien keskellä. Aikaa ei kulu syömiseen, ruoanlaittoon eikä eväiden värkkäämiseen. Eikä tarvitse miettiä miten eväät säilyvät koko päivän kun on on the run. Kaupassakaan ei tarvitse tuhrata aikaa.
Vatsa reagoi yllättävän paljon kun tuoksut ovat lupaavat, joku toinen syö tai silmiin osuu kivoja ruoka- tai karkkimainoksia. Murr murr esimerkiksi tänään kun päivän länsi-Uusimaa -kierroksen aikana piipahdettiin Fazerin tehtaanmyymälässä Karkkilassa.
Ulkoiseen olemukseen muutama kaloriköyhä päivä ei vaikuttanut, vaikka kuvittelenkin farkkujen vähän löystyneen. Voi johtua lähes suolattomasta ruokavaliosta?
Yöunet eivät täysin menneet, mutta mieli vaelsi levottomana ja ruumis pyöri siinä völjyssä. Onko syynä testipäivien duuniasiat vai ihan pelkkä fysiikka, mutta voin kuvitella että pahassa tilanteessa immeisen unet varmasti kärsivät kun vatsa on tyhjä, ilma on kylmä ja mielessä pyörii ajatustaifuuni.
Rahaa säästyi ihan reippaasti. Kai. En kyllä edelleenkään tiedä oikeastaan paljonko mutta laitan nyt arvioksi vaikka 15 euroa per päivä. Koska ruokaa tuputettiin sieltä ja täältä niin säästöksi voidaan myös laskea jokunen kilo nakkeja, leipää ja omenoita jotka ovat vaan jostain ilmestyneet keittiöön. Hyvä homma.
#nälkäpäivähaaste -summa lähtee nyt MobilePayllä maailmalle tai naapuriin ja toivottavasti auttaa joskus jossain jonkun vähän eteenpäin
Koska palatte halusta tietää mitä aion syödä ensimmäiseksi niin raotan salaisuuksien verhoa sen verran, että kohta lautasella höyryää pikku munakas ja peräruuaksi omenapaistos. Herkut pitää vaan ensin valmistaa huoh.
Tarkoitus oli kyllä päivän päätteeksi piipahtaa pizzalla, mutta koska lompakko jäi aamulla kotiin niin se jäi vain hyväksi suunnitelmaksi.


