lauantai 11. helmikuuta 2012
perjantai 3. helmikuuta 2012
En osaa lukea. - Ai jaa
![]() |
| Julkisessa liikenteessä liikennekaaoksen suurena päivänä 3.2.2012 |
Matkailu avartaa muutakin kuin kukkaroa. Pääkaupunkiseudun liikenteen mustana valkoisena perjantaina hyppäsin raitovaunuun säälittävää neljän pysäkin etenemistä varten. Mukana matkassa oli myös lady, joka viihdytti vaunua iloisesti rupatellen Toisenlaisten frendien tyyliin. Kysyin voinko lukaista hänen edessään olevan Metro-lehden, näin perjantain kunniaksi.
- Kyllä sopii, en keräile niitä kuten jotkut, en osaa lukea.
Pisti vähän miettimään. Suomalaisista lukutaitoisia on nykyään liki 100%. Mutta ei kaikki vaan pysty.
![]() |
| turha kai sanoo |
torstai 2. helmikuuta 2012
sunnuntai 22. tammikuuta 2012
torstai 19. tammikuuta 2012
Samaan aikaan siellä ja täällä
Myräkkä saapui Suomeen. 18 senttiä lunta ja kuohkea maailma. Rukkasessa "Lämpimät terveiset Thaimaasta - ihana lämpö, meri ja loma! Hyvää ruokaa ja ihania paikallisia ihmisiä". Olen siellä ja täällä ja nyt
![]() |
| Chalong Bay postiluukussa |
![]() |
| Torkkelinmäki töppösten alla |
lauantai 14. tammikuuta 2012
Perjantai 13. päivä
Vapaapäivä varsin venäläisissä tunnelmissa. хорошо!
![]() |
| Vaasankadun лада kalustoa. |
![]() |
| Suosittelemme. как вкусна! |
![]() |
| Ilta venäläisen voimailuvälineen seurassa (гиря) |
perjantai 6. tammikuuta 2012
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)













