Myräkkä saapui Suomeen. 18 senttiä lunta ja kuohkea maailma. Rukkasessa "Lämpimät terveiset Thaimaasta - ihana lämpö, meri ja loma! Hyvää ruokaa ja ihania paikallisia ihmisiä". Olen siellä ja täällä ja nyt
![]() |
| Chalong Bay postiluukussa |
![]() |
| Torkkelinmäki töppösten alla |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti