![]() |
| Julkisessa liikenteessä liikennekaaoksen suurena päivänä 3.2.2012 |
Matkailu avartaa muutakin kuin kukkaroa. Pääkaupunkiseudun liikenteen mustana valkoisena perjantaina hyppäsin raitovaunuun säälittävää neljän pysäkin etenemistä varten. Mukana matkassa oli myös lady, joka viihdytti vaunua iloisesti rupatellen Toisenlaisten frendien tyyliin. Kysyin voinko lukaista hänen edessään olevan Metro-lehden, näin perjantain kunniaksi.
- Kyllä sopii, en keräile niitä kuten jotkut, en osaa lukea.
Pisti vähän miettimään. Suomalaisista lukutaitoisia on nykyään liki 100%. Mutta ei kaikki vaan pysty.
![]() |
| turha kai sanoo |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti