torstai 18. syyskuuta 2014

#nälkäpäivähaaste Day One



Otan vähän minttuteetä ja summaan päivän tuntemukset. Aamupuuro maistui tavallista maukkaammalta, todennäköisesti ihan sen vuoksi että tiesi ettei muuta ole tulossa koko päivänä,

Karkkimainokset saivat aikaan orastavaa nipistelyä vatsassa jo aamupäivällä. Uskon, että tunne syntyi ihan ajatuksen voimalla. Lounasaikaan iski ennemminkin yksinäisyys ja vilutus (kyllä, luit ihan oikein), kuin nälkä, joka alkoi nipistellä päässä ja vatsassa varsinaisesti vasta ihan illalla. Vankka vartalo ei päivässä kärsi.

Onneksi Kampin keskuksen edessä uutuusnakkeja promonnut Atria tarjosi meille kilokaupalla nakkeja kotipakettiin keräysrupeaman päätteeksi. Pakastin kiittää.

Huomioikaa söpö pikku ystävä kuvan oikeassa alareunassa. Taitaa olla nakkia tarjolla.

Viluttaa. Kietoudun untuvaisiin vällyihin ja pientä lepoa. Entä jos vällyjä ei ole?

Stay tuned. #nälkäpäivähaaste jatkuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti